i miss u

hej alla emmas läsare!

som hon nämnt i bloggen så ska hon till kiruna på läger, och hon ville ha nån som gästbloggar så det fick bli lilla jag! jag är ingen bloggare men ska slänga in ett inlägg så hons blogg inte är helt tom...

iallafall så har jag väll blivit nämnd i bloggen så jag kanske inte är helt okänd..

jag skulle oxå ha följt till kiruna men jag blev sjuk så det blev inte nått för mig :(
men jag hoppas emma har roligt och lär sig mycket så hon kan lära mig sen! :D

men det skulle ju vara bra om ni söta läsare komernterar mycket om vad ni vill ha med i hennes blogg
så har hon massor att skriva om i sin blogg!



en riktigt söt bild på mig och emma...

Postat av: Kusin Evelina

Bra att du tar ställningarna medans hon är borta! ;) Jag diggar förövrigt dina glajjor Emma, kanske för att jag har likadana ;) <3

2011-08-10 @ 20:37:47
URL: http://porvoo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0