never say never

har ont jävlat överallt från igår kväll, känns som om att jag blivit misshandlad. Men nog fan var det värt det! Började med att jag brände mig på en brännässla, sen ramlade jag ner för nå berg, eller jag vet inte vad man ska kalla det men ett litet stup? sen halkade jag och rullade ner för en trapp. Ramlade ner från en scen. Gick emellan nå idioter som skulle slåss. Kollat samer. Hittat en telefon. Slog till en. Pussats. Varit enda svensk. Frysigt och varit genomblöt. Svikit någon och blivit sviken. Sågat ett träd. Förstört telefonen. Eldat. Dansat. 
Ja, nog var det en kväll i porjus. Fysatan vad kul!
och sååhär sliten är jag nu. ny duschad, osminkad och kort hår..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0