stranger things are starting to happend

nu är jag vaken igen! Inte pigg, men jag
tror jag klarar mig tills jag ska sova inatt.

Igår när jag och Johanna kom till porjus
var jag så jävla trött så jag somnade i
hennes säng i typ 2 timmar mitt på dagen.
Sen då jag vaknade satt vi mest och dampade
spelade nå tvspel och åt godis. Sen till
middag åt vi tacos. Såååå gott! :)  Sen
på kvällen kollade vi typ på 100 avsnitt
av andra avenyn. Tills Johanna slog av
datorn och sa att jag var besatt! heheh.
Det var väl det jag hade och berätta.
Tog inte heller nå bilder så lägger väl
in nå random ist! ;)


jag saknar vintern!

Postat av: johannahtuolja

men du var ju besatt!!!!! ;)

2011-08-07 @ 19:03:01
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0