i'm not your ghost anymore.

Jag trodde på dig. Men sanningen kom fram, du svek mig.
Kan inte fatta att du gjorde så, du var min vän!
Gråter av tanken att du skulle vara min vän.
Våran vänskap var stark, men fan jag trodde det..

Och så slutar jag vara emo nu!

Funderar på vad jag ska göra ikväll. Kanske ringer Emelie
och frågar om vi ska hitta på något busigt? Eller ska jag
bara ha en hemma kväll i min ensamhet? Usch, det sista
förslaget lät så tråkigt.. Ska ta en dusch nu. Ringa en snygg
medans jag väntar på att maten blir klar..

gammal profilbild från facebook. Behöver verkligen ta nya bilder!!

Postat av: Jossan

Sv; Tack kära du!

2011-08-02 @ 21:58:39
URL: http://josefinenilssons.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0