summerloving happends so fast

Sommarlovet är slut och imorgon går man tillbaka till skolan. Känns ganska skönt att få träffa alla och få göra klart grundskolan! Om ett år börjar jag gymnasiumet, och om mindre än ett halvår ska jag välja linje. Det känns helt sjukt, för jag vet inte vad jag vill gå.. Jaja, nu ska jag sluta prata om det och istället berätta om mitt underbara sommarlov.
Startade sommarlovet med att göra en stockholms tripp med mami! Träffade släktingar, shoppade och var på någon djurpark. var gode skönt! :D
Sen var jag hemma i kanske 2 veckor, umgicks med Emelie och lite andra söta. Minns inte riktigt vad vi gjorde men det var säkert inget viktigt. Eller joo, jag tog ju fan mitt moppe kort här någon stans så vi körde rätt mycket!
Sen for jag till älvsbyn på dansläger i en vecka. Det här är den bästa jävla veckan på hela året. Det roligaste som finns. Love it. Dansade iaf 5 timmar per dag, lärde känna underbara människor som jag saknar så sjukt mycket!♥
Sen hann jag knappt komma hem innan vi for med husvagnen till gävle. Vi hann stanna på 3 ställen dit och 3 ställen tillbaka. Minns dock inte vilka det var. Men gävla var oslagbart. Stället vi kom till var världens partyställe under helgerna och hur lungt som hellst på veckorna. vi vad bara där en helg, men fyfan vad kul. Jag var på nån karaoke kväll. Gick först dit med mamma och Pappa men jaa. Dom vart ganska less då jag blev uppraggad efter att jag hade varit där i 5 min ;) haha nä men det var jävligt kul!
Sen var jag i Jokkmokk i typ 2 veckor kanske, dissade både pdol och lk. Var i porjus med johanna och var med minah och fotade osv.. Skaffade min kära blogg! Sen for jag till Kiruna på badmintonläger. Träffade saknade badminton spelare och var äben och täffade några kiruna bor som dansar! sen var täningarna där såååå hårda och jobbiga hade ont överallt!
Sen det sista jag gjort nu var att jag var i porjus en kväll och fysatan vad kul. Roligaste kvällen den här sommaren. LÄTT!
Den här bilden är dock inte från den gången..
Så det var dom största händelserna under mitt sommarlov. Eller jaa, endel kan jag inte skriva ;)
Bestämmde mig innan den här sommaren att inget ska kunna få mig nere och deppig under den här sommarn. Ingen har lyckats, tror fan edel har försökt med det till och med. Men ingen har knäckt mig. Den här sommaren har varit så jävla bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0