woohawohaa

Såg att jag hade fått rätt många nya kommentarer,
och att vissa av dom var frågor till mig. Fortsätt
kommentera! Men jag har tyvärr inte tid att svara
på dom nu. För jag ska aldeles strax gå till bussen.
Då bär det av mot kiruna. Vi syns på riktigt på
söndag kväll. Tills dess är det endel tids inställda
inlägg, och Emelie ska gäst blogga. Ni som känner
mig snääälllaaa ring mig någon gång mellan 5-9
idag, för då åker jag buss eller sitter ensam på
skolan. Men nu får ni ha det jätte bra tills jag
kommer hem! Puss på er!♥
kommer sakna er jätte mycket!!
OCH KJELL NÄR DU SER DETTA RING MIG!!!

Postat av: Lisa

Klicka in och se om du blev an av veckans bloggar :)

2011-08-10 @ 17:21:36
URL: http://lisahedblom.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0