you broke all your promises

hejni!
Jag och johanna skulle ta en powernap. Jag tänkte
att vi kanske skulle sova en halvtimme eller nå,
men det blev över 3 timmar! ojoj..
Vad har vi gjort idag?
Efter jag färgade johannas hår första gången vart
det fail. Så vi for upp till jokkmokk och köpte
mer färg och färgade det en gång till. På ica
träffade vi Klara och Mikaela. Så vi stannade där
och tog en gode lång pratstund med dom.
Men det behövdes! Sen åt och sen hamnade
vi här i min säng. Haha, inge misstolk på de
sista..
Vad ska vi göra sen?
Det vet jag faktiskt inte. Johanna sover
fortfarande.. Men vi ska väl upp till jokkmokk
och umgås med nån trevlig. Om det nu kunde
vara någon hemma..


naweli nawww. Sööta....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0