kiss him on the lip

Vad heter du?
Emma Ek Granström

Är du allergisk mot något?
pällsdjur, damm, osv...

Brukar du skratta för dig själv?
Hahah, ja skrattar för det mesta

Är du beroende av någonting?
socker, min telefon 

Vad står det i ditt senaste inkommna sms?
fick typ träningsverk i käken och tungan.. hahah x)

Vem var den senaste killen du fick sms ifrån?
pelle

Brukar du googla?
hahah ja typ vaarje dag..

Har du kysst någon den senaste veckan?
kanske jag har ;)

Hur många kuddar du i sängen?
Två

Hur svarar du i mobilen?
Hej vill du ligga?
framtill på fredag, jävla facebook..

Vem ringde dig senast?
mor min!

Brukar du komma i tid?
japp

När mår du som allra bäst?
helger när man får sova!

När blev du fotad senast?
haha, igår.

Hur känner du dig nu?
glad, trött och sliten

Är du smart?
i skolan ja, utanför nej.

Hade du en bra kväll igår?
hm, japp!

Vad dricker du helst till frukosten?
Oboy

Är du blyg?
Ibland, ibland inte. Beror på vilka jag umgås med typ :)

Vad gör du imorgon?
Skola, träna nå kids i dans.

Vad är det värsta du vet?
falskhet

Vad längtar du till?
nästa år :)

Vilket år är du född?
1996

När grät du senast?
Ingen aning!

Har du någon piercing?
Hade surface i höften men tog ut den.. Annars har jag inte ens gjort hål i öronen.. ihih

Gillar du att dansa?
Det är en del av mitt liv

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja

Knäcker du dina fingrar?
haha, tyvärr

Senaste låten du spelade?
Ingen aning

Kan du laga mat?
Ja, MVG i hk! :D

Blir du bra på kort?
HAHAHA, verkligen inte

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
ingen, fejkar bara att jag är glad:)

Vad skulle du behöva just nu?
chips, choklad och cocacola i glasflaska!

Har du snygga skor?
nej haha, hatar skor

Vad var det första du sa imorse?
ja

Har du sovit i din egna säng inatt?
Japp

Tre favorit färger?
vit, blå och rosa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0