nose to nose

Har vekligen tänkt när jag skrivit det här inlägget. Och det här är saker
jag hellst inte pratar om. Varför skriver jag dom nu? Jag vet faktiskt
inte..
  • Många av mina väner vet inte särskillt mycket om mig.. Jag vet inte varför.

  • Jag låtsas att jag är för "stark" för att bli kär. Men innerst inne så vill jag
    verkligen hitta "den rätte"..

  • Jag gör mitt bästa för att inte dricka alkohol. För jag har sett hur mycket
    det ställer till med och hur människor förändas av det..

  • Jag tycker om skolan, och jag lektioner som är för svåra för mig.

  • Jag är ofta glad och "hyper". Det här har gjort att folk har svårt att ta
    mig seriöst nu.

  • Jag har haft otur med kärlek, en av mina vänner har sagt att jag har gjort
    henne rädd för kärlek. Det skrämmer mig, jag har blivit jätte rädd att bli sårad.

  • Jag hatar verkligen när människor försvinner ur mitt liv..

  • Jag förlåter ofta personer som har sårat mig alldeles för lätt. Vilket
    gör att dom kan såra mig igen.

  • Jag saknar min morfar mer än allt annat och jag skulle göra vad som hellst
    för att få träffa honom igen♥

  • Folk säger att jag är okännslig för att jag inte gråter. Men sanningen är jag
    gråter, på insidan..

  • Jag vet hur det är när många personer vänder sig mot en, för att man gjort
    ett misstag när man inte riktigt varit sig själv.

  • Även när jag är ledsen så ler jag för att lura mig själv att jag mår bra.
    Det fungerar. Och utan den metoden hade jag varit broken.


Postat av: evelina

Modigt att skriva det, ibland behövs vissa saker verkligen få bli nedskrivet, även fast man har den känslan att man inte vet varför. Jag är då tacksam för att du delar med dig.



♥ Kärlek! ♥

2012-01-04 @ 18:57:38
URL: http://porvoo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0