party is in my head

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ohja!

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget :(

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

Dog någon som stod dig nära? Ja.. Morfar♥

Vilka länder besökte du? svergie, norge

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? kääärlek :D

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? hmm, jag vet faktiskt inte!

Vad var din största framgång 2011? Jag hittade främst mig själv, men oxå vilka av mina vänner som alltid står vid min sida

Största misstaget? lita på fel människor

Har du varit sjuk eller skadat dig? har haft en inflammaton i foten. Annars har det väl inte varit nå värre!

Bästa köpet? Ingen aning

Vad spenderade du mest pengar på? kläder!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja, en speciell person till och med!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Super bass, girls fall like dominoes, stereo hearts, young dad och move shake drop!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare visa perioder ledsnare andra.

Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med mina vänner..

Vad önskar du att du gjort mindre? Stänga ut viktiga personer

Hur tillbringade du julen? Med min familj

Vem saknade du? Alla från danslägret..

Blev du kär i år? Hm, var kär i början av året. I någon månad. Annars, njaaa

Favoritprogram på TV? No idéa

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nja, eller allstå nej. Men folk hatar mig som inte hatade mig ;)

Bästa boken du läste i år? Har typ inte läst nån hehe

Största musikaliska upptäckten? Shunga Jung lätt

Något du önskade dig och fick? Absolut! dock tänker jag inte skriva vad ;)))

Något du önskade dig men inte fick? Önskar mig inte ofta så saker

Årets bästa film? Breaking dawn, New moon

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Ingen aning

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det säkert

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min egna.

Vad fick dig att må bra? Dom flesta som funnits runtomkring mig

Vilken kändis var du mest sugen på? Han jag ärsugen på är ju dock inte kändis

De bästa nya människorna du träffade? Åh herre. Alla dessa underbara dans människor. Eddy, Anna, Rut, Ellenor, Evelina, Louice, Robin, Fanny, Therese, Felicia. Alltså jag kan fortsätta i evigheter!

Vilken var den bästa dansnatten? Nån natt på D-lägret!

Vilket motto har du använt dig av under 2011 som du kommer att fortsätta med? Fake it til you make it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0