turn me up when you feel low

Sammanfatting av 2011.
Det här åter startade riktigt dåligt med att jag fick reda på
riktigt att jag var allergisk. Hade väl haft mina misstankar
länge men i början av året gjorde jag ett allergitest.
Vi tog bort en av våra katter och jag fick sluta vara
i stallet. Vilket sög. Men det visade sig att min kropp klarade
av våran andra katt så det var riktigt skönt. Min morfar
gick även bort i början av året efter att han hade haft
canser ett bra tag. Fast även om det var en usel start
vart 2011 ett helt okej år.
Januari:
Skulle vara tjejkväll hos Emelie, men det vart inte riktigt så.
Grymt jävla kul iallafall!


Den här gymma bilden togs också i Januari av Emelie Stenman
på någon av våra tjejkvällar!

Februari:

Fyllde 15! Dock ville jag inte att det sklle firas eller märkas så
jag tog bort det från facebook och så.. Haha.


konfa läger i kvikkjokk.

Mars:

badminton tävling i kiruna. (var dom andra månaderna på andra
ställen och tävlade men hittade inga speciella bilder därirån)


konfirmerade mig. Och måste bara tillägga att jag, Linnéa och Emelie
dansade balett i kyrkan till jokkmokk's kören när dom sjög. Riktigt
häftig känsla!

April:

April är ju verkligen "skotermånaden" så jag antar att jag körde/åkte
skoter ;p

Maj:

Vi hade vår första "riktiga" dansuppvisning utanför skolan. Fett kul.
Den här bilden är tagen precis efter.


Vi förgade linnéas hår, viket var en stor händese :D

Juni:

Hade en liten roll i dåvarande 9:ornas Musikal. Här är vi hela
grease gänget på skolavslutingen.
Jag gick även ut 8an i juni ju.


gick även moppekurs och fick vara så här söt när jag skulle
ut och köra... hihi

Juli:

Jag och Emelie sommarjobbade.. Haha, det här var dock på
lunchen när vi skulle simma över talvatis!


Sen årets jävla höjdpunkt. Danslägret! Bästa fukking veckan i mitt liv.
Tredje åreti rad. Det som var speciellt iår var väl att jag hade
blivit mer seriös och så :)

Augusti:

Jag och Minah var ute och fotade och gjorde även min blogg
då!


Var på badminton läger i kruna town.


och sen same-SM i porjus innan skolan började :)

September:

Min dansgrupp fyllde 1år och det firades med att vi käkade
yoguhrt.


Var till Luleå och träffade min älskade Rut ♥
Klippte även av mig håret och den här bilden ger väl inte helt
rättvis. haha

Oktober:

Muck fotot togs!


Vi hade en gryyym tjej kväll med Marre som saknas på bilden..


Praoade på konsum i hela två veckor.



Och firade haloween. Men ja, det spårade typ sen..

November:

DM i kiruna. Gick hyffsat med tanke på att jag inte tränade.


Min kärlek till flätor uppstod. Och linnea blev min försökskanin!

December:

Var i Boden en helg med dessa två underbara pojkar! :D♥



Min kusin kom hem efter ett halvår i finland!


En hel del träning till våran julshow..


och jag vart av någon konstig anledning rödhårig :o



2011 har varit ett bra år..
Jag har fått vara danslärare åt ett gäng ungar. Det ser ut som om att
att det fortsätter nästa år. Så tack alla som hjälpt mig med det!
Jag har dansat 268 timmar iår vilket jag tycker är sjukt mycket.
Men nu hoppas jag på att jag får avsluta 2011 på bästa sätt och
att 2012 blir lika grymt som 2011!





Postat av: evelina

2012 blir ett fint år, med nya möjligheter och erfarenheter.. du är en mycket fin kusin Emma!



♥♥

2012-01-04 @ 18:51:30
URL: http://porvoo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0