i push on snooze

skolfotot idag var väl helt okej. Kommer verkligensynas hur sjuk våran klass är..
Sen på muckfotot hade vi ju 08or som tema. Så jag hade skjorta och kavaj. Sen höll jag i en skylt som det stod STURE-P på och Nilas fångade mig med ett lasso.. Hehe. Längtar tills vi får bilderna!! :D

Juste sen typ nån gång mitt på dagen görjade typ 80rnas tjejer kaosa och springa till alla fönster. Och jag och sally ba eh jaha? så gick vi dit och titta då var det tydligen nå killar dom tyckte var snygga gått förbi. Så bara för att gick jag och sally ut och pratade med dom. Dom var tydligen från Luleå och Piteå. Sen kom jag på att jag stod där med typ skjorta och kavaj och översminkad som fan. Så jag ba asså jag sen inte ut så här egenligen! Så när vi kom in var ju typ alla 8ans tjejer på oss och ba vad sa dom? vad sa dom, berätta berätta berääättaaa! Hahah, var ganske kul ;)

Postat av: Evelina

hahah men jäklar emma! snyggo!!!! ♥

2011-10-04 @ 11:15:36
URL: http://porvoo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0