party like a rockstar

Ska försöka sammanfatta kvällen kort, eftersom det hände gode mycket. Men vi startade hos marre. Jag, Emelie, Marre, Andrea, Sandra, Klara, Linnea, Erica, Cecilia, Cissi, Elin, Martina och Kajsa. Så dansade vi ett gode bra tag, sen ringde L-H mig så då gick jag till han. Och sen ringde Nilas så då gick jag och lh till nilas och oskar fs så gick vi till grottan ett tag men det sög. Så vi gick till lh, och då ringde Anton J och ville att jag och lh skulle komma till mattis. Så ringde jag Emelie och bad hon följa. Så for då Jag, Emelie, David och lh till mattis på nån fest. Det var ganska lungt när vi kom dit för folk höll typ på att fara så det var ju lite drygt. Men då var vi där ett tag. Och sen blev det ganska jobbigt för mig av en anledning som vi inte behöver ta upp här. Men iaf jag emelie och david for till david och gjorde typ ingenting och sen gick vi till Emelie och sov!
så klart var vi utklädda! Till krigare till och med! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0