do you have to make me feel like there's nothing left of me?

10 onödiga fakta om mig:

• Jag hatar och då menar jag hatar fisk.
Det är inte smaken det är fel på, utan konsistensen, lukten och att man vet att när som hellst kan man få ett ben!
• Jag är inte en person som är lätt att sära.
Folk som vet saker som jag gått igenom frågar alltid varför jag inte är ledsen, varför jag inte gråter över det, varför jag bara fortsätter som inget har hänt. Men grejen är den att jag tänker att den som får mig att gråta är inte värd mina tårar. Den som sårar mig är inte värd att se mig nere.
• Jag ångrar nästan aldrig saker.
Man lär sig av sina misstag, hade det inte hänt då hade det säkert hänt någon annan gång. Det enda jag ångrar är det jag inte gör.
• Jag är väääldigt spontan.
Jag får höra det ofta. men jag förstår folk, när jag klipte mitt hår kort så tänkte jag på det ungefär en halv dag. Jag orkar inte tänka länge och vara feg. Visst kan man tänka varför gjorde jag så? och jag saknar mitt långa hår. Men nu har jag testat ha kort så då var det bra med det. Och den här punkten blev lik den förra märkte jag nu ;)
• Jag dansar kanske lite för mycket.
Just nu känns det som om jag inte gör annat. Dansar 2 timmar måndagar efter skolan. Håller danslektioner 3 timmar efter skolan på tisdagar. 1,5 timmar efter skolan på onsdag. Ungefär 1 timme med skolan på torsdagar. Oftast 2 timmar på fredagar. Plus att jag dansar mycket hemma på helgerna då jag gör koreogrfier åt ungarna! Jaja, kul är det ju iallafall.
• Folk tror oftast att jag är äldre än vad jag är.
Dom jag lär känna som inte vet hur gammal jag är brukar inte tro mig när jag säger att jag är 15. Det var en kille som försökte ragga upp mig i sommras. Som frågade hur gammal jag var, och då sa jag ju 15. Och man ba va? nej du skojar med mig! sen sa han typ ja men du har jag ju laglig iallafall. Haha tänkte bara öh, idiot typ haha!
• Min mamma och pappa vet exakt hur många klunkar alkohol jag tagit!
Fast det vet jag också. Jag trodde mamma's vinglas var cocacola en gång så jag tog en stor jävla klunk av det. Usch fyfan vad äckligt det var. Det var allt, folk brukar inte tro det om mig heller. Men jag ser ingen anledning att dricka och bli någon annan än vad man är. Eller ha kul och inte minnas det sen. Folk säger alltid 'du borde testa, det är roligare med alkohol!' Men nej, så länge jag inte testar vet jag ju inte att/om det är roligare!
• Mina favoritårstider är vår och sommar.
Just nu alltså höst är bara slask och äckligt. Och på vintern fryser man typ till is här norr om polcirkeln! Våren är underbar när det blir varmt ute och man är ute med skotern och gör mat ute och sommarn älskar väl alla?
• Chips är typ min livsglädje!
Jag älskar chips. Men det vet dom flesta, mina favoriter är sourcream och onion och dubble cheese!
• Jag hatar att man aldrig kommer på nå bra till sista punkten.
Säger man att man ska göra 20 punkter är nummer 20 svårast. Gör man 10 är nummer 10 svårast jag blir så less!

Postat av: Evelina

10:e Nödiga fakta om dig! Va fint att ja kan kunna läsa och följa dig här käraste du! :) Du växer och knakar och kan inte längre säga lilla Emma fastän jag vill ♥



Stå på dig!!! Du är bäst och alkoholen klarar man sig så bra utan! Ska jag säga va, men jag var ganska sen med det där.. sen hände något och ja, man kan ha roligare utan det är så sant ♥ Du gör mig glad Emma ! Kram godnatt

2011-10-10 @ 00:14:21
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

11. du är ful & raggar på allt som rör sig

2011-10-10 @ 19:24:19



Postat av: Evelina

10:e Nödiga fakta om dig! Va fint att ja kan kunna läsa och följa dig här käraste du! :) Du växer och knakar och kan inte längre säga lilla Emma fastän jag vill ♥



Stå på dig!!! Du är bäst och alkoholen klarar man sig så bra utan! Ska jag säga va, men jag var ganska sen med det där.. sen hände något och ja, man kan ha roligare utan det är så sant ♥ Du gör mig glad Emma ! Kram godnatt

2011-10-10 @ 00:14:21
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

11. du är ful & raggar på allt som rör sig

2011-10-10 @ 19:24:19




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0