Gonna be that one, then once we get them it's never the same



KÄRLEK

vem hade du senast en crush på? - Alltså typ Fredrik
hur många har du varit tillsammans med? - 2
vem var du senast tillsammans med? - Fredrik
är du tillsammans med någon nu, i så fall vem? - Nejdu
hur länge har ni varit tillsammans? - 
hur ser din drömpartner ut? - så länge insidan är fin så spelar det ingen större roll. Eller alltså man ill ju kunna kolla på han. 
hur många gånger har du varit kär på riktigt? - 2
vem var din första riktiga kärlek? - mihi


DÅLIGA TIDER

har du druckit alkohol? - nej
röker du? - nej
snusar du? - nix
har du rökt på/knarkat? - nej!
hur ofta festar du? - nevvah
vad gillar du att dricka? - Juice♥
har du skurit dig? - inte med meningen iaf
har du bra självförtroende? - helt ok
hur mår du egentligen? - jävligt bra!
har du någon gång brutit mot lagen? - allt är typ mot lagen

DÖD/LIV
har du varit på begravning? - jo..
i så fall, vilka? - Morfar...
har någon nära dig dött? - ja..
hur vill du dö? - gammal och lycklig
vill du dö? - nej
har du någon gång varit på dop? - jo.
i så fall, vilka? - mitt kusin barn, och nån annan. Sen typ massa som jag knappt minns
gillar du livet? - Jaa :D
vem som står nära dig fick senast barn? - min kusin tror ja
vill du ha barn, och hur många? - nejfan.

DU
var bor du? - Mattisudden..
var går du i skola? - östra
i vilken klass går du? - 9c
var är du född? - gällivare
är du snygg? - helt okej
är du nöjd med ditt utseende? - hade kunnat vara bättre, men nog är jag nöjd :)
vad gillar du mest med dig själv? - hmm, typ helheten
och vad vill du ändra på? - jag vet inte ;o
vad heter du? - Emma
gillar du ditt namn? - Nja det ät så tråkigt och vanligt :( 
vad gör du på fritiden? - Dansar typ. 

FAVORIT
mat: beror på vad man är sugen på :)
dricka: Coca cola ♥
färg: alla
musik: jadu 
låt: just nu? typ chords - luckiest man alive
veckodag: lördag 
sport: Dans, badminton
godis: blandat :D
artist/band: vettefan
skådespelare/skådespelerska: vet inte

SKOLA/ARBETE
går du i skolan? - ja
trivs du i din klass? - nja, typ inte. 
favoritämne? - Matte ♥
vilka ämnen gillar du inte? - engelska, tyska
vilka lärare gillar du/gillar du inte? - tom gillar jag inte
var har du praoat? - posten, västra
har du någon gång sommarjobbat? - jo
vad vill du jobba som? - Psykolog
varför? - för jag kommer må så jävla bra när jag inser hur dåligt andra har det ;) 

FAMILJ
vad heter din mamma? - Lotta

vad heter din pappa? - Aron
vad heter dina syskon? - Lukas
är dina föräldrar skilda? - nej
har du mor- och farföräldrar vid liv? - alla utom morfar...
trivs du hemma? - med min familj, men inte i mattis
om inte, varför? - för det är så långt från allt. 
hur är din familj? - hehe, jadu man måste träffa dom för att fatta
är dina föräldrar pinsamma? - nejdå
låter dina föräldrar dig göra mycket? - jo 

ANTINGEN ELLER
sommar eller vinter? - båda
bikini eller baddräkt? - bikini
rosa eller blått? - rosa
öl eller cider? - saft
vin eller sprit? - saft 
bada eller sola? - sola
chatroulette eller omegle? - inget
fjortis eller emo? - nån blandning kanske
pop eller rock? - pop

RANDOM
skostorlek? - 40 typ haha
längd? - 170
vad heter dina bästa vänner? - Emelie x2, Mone, Minah
vem är din favoritperson av annat kön? - Mone!
hatar du någon? - nejdå
vad köpte du senast? - ingenaning
vad åt du senast? - mat
är det många i din skola som gillar dig? - det tror jag väl :)
är du rasist? - min bästa vän är typ inte svensk, men joo jag är rasist!


SEX & HÅNGEL
vem sov du med senast? - Emelie kanske?
vem låg du senast i sängen och kramades med? - hihi
vem pussade du senast? - hihi
vem av det motsatta könet strulade du senast med? - hihi

vem av samma kön strulade du senast med? - typ amanda?
vem sög du senast av? - hihi
hur ofta strular du? - haha, beror väl på?
hur många har du strulat med som mest på en kväll? - ingen aning
vem var den första personen du strulade med? - typ isac



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0