There are hills and mountains between us Always something to get over


Jag känner bara att jag fejkar mer och mer med dig. Alla äkta skratt blir fejkade, du går mig mer och mer på nerverna. Det vi hade var det finaste som fanns. Jag har förstått att det kommer hända. Jag har sett allt rasa bit för bit. Allt vi tillsammans byggt upp. Jag har alltid litat på dig. Nu vet jag inte. Jag vet inte vars jag har dig. Jag har vetat allt om dig, du har vetat allt om mig. Nu känner vi knappt varandra.

Under den senaste tiden har jag tagit upp många gamla kontakter. Det känns underbart! Människor jag har haft så jävla kul med, men som någonstans fallit bort. För att man tappat bort varann. Jag ska hålla kontakten med dom.
Folk säger alltid att jag går och ler för mig själv. Varför? Jag vet inte, jag är nog bara lycklig. Så jävla lycklig! Jag vet inte ens varför.. Jag känner bara att allt är så bra nu. No one can break me now! ;)

BTW LEONARD I IDOL ÄR SÅÅÅÅÅ GULLIG!!


fuck you, ensam är stark!


Postat av: Evelina

Härligt att ta igen gamla kontakter! Endel vänner växer man ifrån, endel vänskap rinner bara ut i sanden, och endel finns verkligen kvar vad som än skulle hända.. jag tror du om någon vet vilka de är:) du är bäst emzing, gillar ditt sätt att skriva! ♥

2011-09-29 @ 11:00:22
URL: http://porvoo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0