there you go

Juste jag fick en gode skön komentar av nån randrom.
Det var typ:
Du är så jävla snygg, en av dom snyggaste jag känner. Men du ska hela tiden försöka göra dig ful!
Herregud vad jag skrattade. Jag vet inte ska jag ta det som en komplimang eller inte? Tack iallafall, tror jag!
Nej, men med att jag "försöker göra mig ful" Alltså jag är bara mig själv. Sen vad folk tycker om hur jag ser ut oh så bryr jag mig inte om så mycket. För jag gör mig 'fin' för min egna skull och inte någon annans. Och jag trivs jävligt bra med hur jag ser ut så jag kommer väl inte ändra så myket tror jag. Jag är ju ganska impulsiv. Tänker inte ycket innan jag bestämmer något. Fast jaja, om du läser det här, tack för att du tycker jag är en av dom snyggaste du känner iallafall!






Jag är iallafall inte rädd att ändra mitt utseende. Kul att inte våga göra något och bara vara en torrboll som ser likadan ut i typ 4 år. Som en jag känner. Nä sån vill inte jag vara.

Postat av: Evelina

hahahhaha THAT'S MY GIRL!!! :p

2011-09-29 @ 10:49:03
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: Evelina igen

"fula sig 4-life även fast du vet att du är snygg" :P

de är ju sååååå kul att fula sig, visst??? :D hahahah ja dör lite smått!

2011-09-29 @ 10:49:43



Postat av: Evelina

hahahhaha THAT'S MY GIRL!!! :p

2011-09-29 @ 10:49:03
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: Evelina igen

"fula sig 4-life även fast du vet att du är snygg" :P

de är ju sååååå kul att fula sig, visst??? :D hahahah ja dör lite smått!

2011-09-29 @ 10:49:43




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0