baby let me blow your mind tonight

Dag 05 – Ett foto på en plats du varit på

Dag 06 – Din favoritidol och varför

För det första så älskar jag hennes musik, sen vågar hon verkligen vara sig själv. Jag tycker hon är en bra förebild. Folk har fördomar om folk som pushar upp brösten osv, men nicki gör det ändå. Nu säger det inte att det är en bra sak (nu hade jag typ en fördom..) folk säger att man ska vara naturlig för att vara vacker, men hon färgar håret rosa och sminkar sig hur mycket som hellst, och jag ser henne som världens vackrasteändå! men ja, hon vågar göra som hon vill. Och det tycker jag är bra. Dock fastnade jag för hennes musik först :D

Dag 07 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig


jag själv... å chips

 

Dag 08 – Månadens mål med förklaring

Öh, jag vet inte :(

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0