i love the way you lie

Ägnade gårdagen och större delen av den här dagen till att städa. Har tvättat, rensat min gaderob, rensat mitt sminkbord, städat nedre och övre våningen, dammsugit, dammtorkat osv.. Så nu kan vem som helst få komma och hälsa på eftersom det är fint här ;) 
Eftermiddagen gick iallafall åt till att köra igenom marknadspogramet de sista gångerna innan genrepet imorgon. Sen blir det uppvisning i parken 12.00 på lördag. Efter träningen for hela dansgruppen och åt middag tillsammans. Inte Emelie då för hon är i väksjö eller nå. Käkade en pizza på lillaP iallafall. Dock var ju sällskapet bättre än maten, trivs verkligen med den gruppen! Hoppas ni läser det här nu!! heh.. 
Nu ska jag iallafall kolla på mitt kära Pretty little liars. Ha det bra puusss

Postat av: Anonym

Fin du är kååmpiz <3 // K

2012-08-23 @ 22:48:29
Postat av: johannaaa

Hjaaa jag läste de! :D

2012-08-26 @ 18:43:48
URL: http://waajo.blogg.se



Postat av: Anonym

Fin du är kååmpiz <3 // K

2012-08-23 @ 22:48:29
Postat av: johannaaa

Hjaaa jag läste de! :D

2012-08-26 @ 18:43:48
URL: http://waajo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0