kalas från hamn till hamn!

Hemkommen från Luleå, är helt sjukt trött men har haft helt sjukt kul också. Vi var ute alla tre kvällar, sen var jag och sally och shoppade torsdag och fredag på dagarna medans Casper tränade. På dagen på lördag var vi typ också ute på stan, vi träffade Jonte, sålde munkar och sen kom två arvidsjaursbor som skulle bo hos Casper oxå. Så vi var 5 stycken i en etta, men casper hade tur som fick med  sig 4 tjejer hem! ;) På kvällarna var vi väl mest på området, man träffar ju mycket folk som man inte träffar annars och det var typ sjukt kul! Dock var det typ kaos på Kapten Röd, stod längst fraaam och någon tjej försökte hoppa upp på min rygg och drog mig i håret och skrek att jag var dum i huvudet haha. Aja vakterna kastade då ut henne tillslut. Sen var det typ slagsmål i publiken och folk spydde osv var typ äckligt men ja. Annars var det väl helt okej. Bra sällskap osv. Nu ska jag kolla simhopp sen sova och tagga jobb imorgon!
Snor en bild på ulrik av nån random tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0