om mig!

Vad heter du?
Emma Carolina Ek-Granström
 
När är du född?
16 februari 1996
 
Hur lång är du?
Ungerfär 170 tror jag.
 
Vilken ögonfärg har du?
Melerade, fett coolt!
 
Vad har du för sko storlek?
40-41 typ bigfoot jaoo

Favorit djur?
Katt helt klart. Dom är så hemlighetsfulla och busiga :D
 
Har du något husdjur?
Nej är allergisk, men har haft två katter och en kanin
 
Har du några syskon?
Ja, en lillebror!
 
Vilken är din favoritglass?
Ben and jerry, strawberrycheescake!
 
Favoritserie?
Pretty little liars!!
 
Favoritmat?
Grillar tror jag.. Eller vi har typ med nån liten grill så man grillar som köttet själv eller steker och så gör man potatisgratängen själv i jätte små formar. Så man äter typ 3-4 formar av det. As gott!!!
 
Favotit årstid?
På sommaren längtar jag efter vinter och på vinterna efter sommaren. Men Vår och sommar skulle jag väl tro. Dock älskar jag höst mode...
 
Favoritfilm?
Jag kollar inte så ofta på film. Men jag ÄLSKAR sånna här töntiga kärleks high school filmer :)))

Vilken "roll" hade du grundskolan? 
Alltså jag vet inte. Var nog mest bara den där som var inblandad i allt! hehe...

Brukar du festa?
Festa kan man ju tydligen bara göra om man dricker. Så nej.

Om du inte hade dansintresset vad skulle du då ha velat syssla med?
Jag vet inte. Jag gillar att dansa för att jag får uttrycka mig och skapa själv. Så jag antar att jag hade målat eller något sånt. Dock är jag sjuuuukt okonstnärlig.. Men jag gillar att baka tårtor :)

Hur många kompisar kan du prata med om allt?
Jag tror inte man kan prata om allt med någon..

Hur beksriver kompisar dig som person?
Jag frågade marre och hon sa.
Galen, rolig, spontan och stora näsborrar typ. 
 Dock fattar jag inte mina näsborrar :(((
 
Hur beskriver du dig själv?
ehm.. Spontan kan jag väl hålla med om att jag är. Sen är man väl olika i vilket sällskap man är.
 
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Bulgarien och Tyskland!

Vart vill du resa?
USA! nått tropiskt land. och till MEXIKOOO
 
En dag du aldrig glömmer?
oj.. jag vet inte. Ingen speciell antar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0