onödigt tjaffs!

Någon ville att jag skulle berätta mer om mitt liv. Vet dock inte vad jag ska skriva men den tog som exempel, kärlek och min nya skola så jag skier väl om dom två nu då. Varnar väl för långt inlägg redan nu då.
-
Börjar väl lite om skolan eftersom jag känner att det är minst jobbigt. Jag började ju gymnasiet i måndags, hittils har det gått bra. Vi har ju som inte kommit igång på riktigt. Men teknik känns jätte bra och jag är nöjd. Visst jag är ensam tjej i min klass men det är jävligt chill ändå, killarna är ju rätt kul ändå haha. Jag tycker dock det känns så sjukt tomt att alla killar jag umgicks med har flyttat. Jag började trivas så sjukt bra i min klass i slutet av 9an och nu är typ alla borta. Och jag vart den som vart lämnad i jokkmokk..
Och kärlek är väl det mest jobbiga att prata om jus nu tycker jag. Har iallafall hittat en bild som beskrev allt så sjukt jävla bra.
Ni som känner mig vet nog redan det här. Men det har varit som den här bilden med samma kille sen typ i 3 år. Visst har jag tyckt om andra oxå men det har inte varit samma sak och det har jag alltid kommit fram till i slutändan. Men ja, nu känns det som om tiden har börjat rinna ut då vi nu bor 30 mil ifrån varann. å just nu känns det lite jobbigt. Men jag klarar mig! Och sen vet man aldrig i framtiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0