party all day, sleep all nights

hade precis tänkt gå och lägga mig då jag kommer på att jag har lovat Klara att blogga.. Dock har hon slutat blogga och jag hatar henne för det!
Jobbade till 5 idag, sen for jag och åt middag med mor och bror på notis, gott var det! Sen hann jag knappt sätta foten innanför dörren innan felix kom, så har umgåts med han till typ för en kvart sen. Har även fått mina sweborstår sponsrade tröjor idag! Riktigt bra.
Förövrigt har jag kommit på att jag kommer sakna gamlingarna på min avdelning nå så enormt när jag slutar! Dom som känner mig vet att jag har fobier för "svaga" människor eller vad man ska kalla det. Men typ handikappade, gamla, barn osv.. För ett år sedan började jag ju med dansundervisningar var sjukt rädd för jag skulle vara ledare för en hel grupp med barn men det har gått jätte bra och folk säger att man verkligen ser på mig hur jag har utvecklats osv. Så barn är helt okej nu efter ett år med dom!
I början på kaitum var jag sukt rädd för att gå upp och börja vara med gamlingarna, men även det har tagit till sig. Visst jag är fortfarande sjukt nervös så fort jag ska gör något runt dom men det gör bättre och bättre, och jag har smått förälskat mig i alla på min avdelning. Att jobba med människor kanske är något för mig ändå! Sen har jag lärt mig att möta sina rädslor är bra!
Nu vart det här ett långt inlägg och lite mer seriöst än vad jag bruka skriva men det är ju chiiilll.
Här har du Klara, puss på du♥
hejnybildjasåvare

Postat av: KLARA

PUSS!!!!!!!!!!!!!<33333

2012-08-15 @ 21:32:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0