hold on, pain ends

vad fint att statistiken hålls uppe även fast jag inte bloggar! ♥
Förra helgen fylde mamma år, så fredagen bestod av bakning och på lärdag firade vi mamma. På söndagen stack jag och Victor iväg till Luleå för lite julhandling, vi var även och kollade på Exileds juluppvisning som var awesome. Måndag och tisdag låg jag hemma sjuk, sov hela dagarna på riktigt tror aldrig jag varit så trött. Igår var jag i skolan sen direkt efter serverade vi fika på ett bingo. Var klar där vid 11 på kvällen. 
Så jag har haft fullt upp. Men nu ska jag ta tag i bloggandet igen! Det brukar låta så jag vet, men ska försöka nu :)
En av tårtorna jag bakade till mamsen.

Postat av: Anonym

Kolla din mail! :)

2012-12-21 @ 10:50:30
URL: http://fatmas.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0