Det är din doft jag vill känna, din värme.

Jag saknar han.
Jag saknar hans lukt, röst och pussar.
Jag saknar hur han höll om mig och viskade att han tyckte om mig innan vi skulle sova.
Jag saknar att alltid ha någon att prata med och aldrig känna sig ensam.
Jag saknar att bara kunna ligga och prata med honom i evigheter.
Jag saknar att hålla hans hand.
Jag saknar att få ett sms där han frågar om jag sovit gott på morgonen.
Jag saknar alla dåliga tv pogram vi såg tillsammans.
Jag saknar att känna hans värme när vi bara låg i sängen..
Jag saknar hans sätt att se på mig.
Jag saknar att han fick mig att känna mig som den enda för han.
Jag saknar hans leende som alltid fick mig att le.
Jag saknar verkligen allt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0