high on life

JAG LEVER!
Evelina kom förbi imorse. Så jag umgicks väl mest med henne.. 
Sjukt jobbigt att hon far snart. Men då får jag ju känna det lyckliga
ögonblicket då hon kommer hem igen!
Iallafall var jag och tränade badminton sen. Gick väl sådär, haha.
Det blir lite kaos när man inte tränat på länge, man kan har inte
så bra bollsäkerhet längre. Får väl skylla mig själv.
Nu ska jag iallafall sova för jag ska upp tidigt imorgon och
packa för att senare fara till min stuga!
har typ inga passande bilder.
Men det fick bli en bild från danslägret bara för att jag saknar det
såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär
mycket!

Postat av: Evelina

Du gör mig tårögd. Tack fina Emma. Kärlek♥

2012-01-06 @ 19:22:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0