Rest i piece..

lyssna lovar att ni inte ångrar er..♥
Dagen som inte fick komma har kommit..
Vila i frid guds vackraste ängel.
Antar att han tyckte han behövde en fin vän och bättre musik
i himlen. Så sjung så högt att vi hör det!
Det är svårt att acceptera att en så vacker 16-åring bara kan försvinna.. Du har lyckas beröra alla i din närhet och jag hoppas att du hat det bra där du är nu. Jag hoppas att du inte är en mile from L.A Utan att du redan är där..♥

Det är så fint i parken. Och varje ljus brinner för dig.. Finns inga ord
som beskriver sorgen som ligger över Jokkmokk. Och vi kan bara
gissa om vad som skulle blivit av dig om du skulle få leva ditt liv klart
här på jorden. Ditt namn kommer aldrig att glömmas.. Du finns föralltid
kvar i våra minnen och hjärtan. Du har lärt oss att visa kärlek till varann,
för det gjorde du till alla. Har inte hört dig säga ett ont ord om en enda ¨
människa. Så jag förstår inte hur det här kunde hända dig.
Jag brukade säga: "jag tror på ödet.." Men jag kan inte göra det längre
för om ödet fanns skulle det här aldrig hända dig.
Du är den starkaste människan, kan inte tänka mig att det finns någon
starkare..
Det är sjukt hur hjälplösa vi är mot döden..
Canser är det fulaste ordet jag vet och
jag önskar verkligen att det inte fanns
alls. Usch, ingen skulle vara värd det hon
gick igenom. Och hon var verkligen inte
värd det..
Du kommer alltid finnas kvar, eftersom du lämnat så mycket bakom dig..
Vi syns i LA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0