i can't tell you what it really is


Fem händelser som varit bra det här året?

1. Danslägret i älvsbyn. Är obeskrivligt varje år..

2. Same-SM i porjus. Också oförglömligt.

3. Kom över min hemska fobi för att resa ensam.. Jag for till kiruna, all by my self!

4. Tog hål i magen.. WTF?! dock vad jag tvungen att ta ut den ganska nyligt..

5. Klippte håret kort kanske? Upptäckte vilka som är mina riktiga vänner och började prata med en fin en!

 

Årets bästa sms?
Ååhhh, jag vet precis.. Men kan inte skriva det här..

Hur många har du varit kär i?
Fick ju nyss min bieberfever..


Fem händelser som varit sämst det här året?

1. Kommer förlora några av mina vänner.. Eller förlora och förlora. Dom kommer vara svåra att hålla kontakten med..

2. Att jag blev fett mycket lurad i början av sommarlovet. Men ville ändå inte att nån annan skulle få nå skit så jag gjorde så att ännu fler vart sur på mig genom att inte säga sanningen.

3. Det där i Norge. Sjukt.

4. Alla fula G:n jag fick i betyg.. (2 st.. hehe)

5. Och alla Engelska lektioner!

 

Vilka människor har du hängt mest med år?

Min familj. Och sen dom vanliga favoriterna också. Är så svårt att skriva för jag har så många som jag umgås med vid olika tillfällen. Beror helt på vad som händer.


Vad har du lärt dig i år?

Jag har nog fattat hur jävla bra jag har det.


Blev året som du har tänkt dig?

Nej, verkligen inte. Men det har fungerat bra ändå.


Vilka kläder har du använt mest?

Allra mest? Mina pösiga jeans som alla hatar skulle jag tro. hehe

Ångrar du något?

Jo, det gör man väl. Men man får se alla misstag som något bra. Jag har ju lärt mig något utav det. Förhoppningsvis.

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Bara sån som vi dansar till typ.. haha


Årets tre roligaste fester?

Jag är inte direkt en fest människa. Men Halloween helt klart. Alla ställen vi var på där var helt ok. Sen Marknaden var riktigt kul. Och Same-SM, skolavslutningen. Hihi




Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Haft HP maratom?!


Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Ska jag räkna upp alla kommer det ta evigheter. Men dansmänniskor mest!


Vad är det vackraste du fått i år?

Oj, ingen aning. Fick ett halvt hjärta förra halvåret. Var lite gulligt tycker jag :)


Vad är det bästa du har läst?

Har typ inte läst nå..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0