you look so pretty

Ja, jag vet att min blogg är kaos, och att jag aldrig bloggar..
Det är så här; jag har inte haft något internet på över en vecka.
Har fortfarande inget riktigt internet, utan har en seg grej inkopplad
i datorn som gör att man kan kolla vissa saker. Det tog cirka 15 minuter
att ta sig in på blogg.se. Så då fattar ni kanske hur segt det är?
Det är typ ingen idé att försöka att kolla bilder och sånt för det är
så segt.. haha, ja så så ligger det till nu.
.
Idag har jag inte ens tagit mig ut genom dörren.
Allt käns bara jobbigt just nu. 
Tur att min underbara vän Daniel finns. Han har fått stå
ut och prata med mig i typ 3 timmar idag så jag har
fått vara på någorlunda bra humör då iallafall.
Och nu ska jag typ duscha och så. Måste kolla
bingo lotto ikväll för en jag känner skulle tydligen vara med ;D
sen blire väl en tidig kväll antar jag.
Och pågrund av mitt otroligt sega internet blir det här
ett bildlöst inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0