got me ten feets off the ground

I tisdags när jag vaknade for jag upp till Marre och spenderade dagen där, 
vi drack milkshake och var ut och åt. Sen for jag till en fin och såg film 
och så sov jag i jokkmokk. Vid 12 igår kom pappa och hämtade mig och
så for vi ner till Notis och käkade lunch med jobbet. Vi tar ju semester nu
så det var väl nån avslutning typ! Sen bar det iväg till spegelsalen, jag och
Linnea håller på att knåpa på en dans till Apologize, det är bara dans som
är i huvudet mitt just nu alltså.. Sen drog jag, hon och marre ut på stan och
fixade massa grejer, gick runt osv. Jag köpte två par skor och en cola! haha
sen for jag väl hem och la mig antar jag..
Jaa men ny bild! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0