one more fucking love song i'll be sick

hej alla trevliga människor som läser min blogg!
Min helg har varit ganska så full, och det är därför bloggen har varit död oxå.
Sanningen är att jag knappt varit hemma sen i fredags, jag slutade 1 i fredags
då skjutsade mamma hem mig och jag fick en halvttimme på mig att äta och
duscha, hann precis och mamma skjutsade upp mig till marre. Hos marre så
bloggade jag faktiskt! Vi gjorde väl inget speciellt, tog det mest lungt fram till
kvällen då gick till sally och kollade fotboll med sally (såklart..), jonte och
casper. Jag var inte så insatt men tydligen förlorade svergie. Sen gick vi ner
till området vars alla skulle spela, var dock ganska ointressant och jag var
jättetrött men det slutade iallafall med att jag sov i Jokkmokk. 
På lördag vid halv 12 for jag till spegelsalen och dansade med marre och
linnea. Vi hade det som ett litet genrep för att klockan 1 hade vi uppvisning
i parken. Vi hann tillochmed bli intervjuade av något radiopogram! Sen drog
jag, marre, casper och sandra till mone och åt tårta eftersom att han fyllde 18!
Jag och sandra for till henne och grillade sen väntade vi in Jonte, Casper, Martin
och Felix. När dom kom gick vi iallafall ner till området och var där nere hela
kvällen. Sen somnade jag vid 3-4 tiden och vaknade 8 nu på kvällen så jag sov
ungefär 17 timmar.. Lagomt trött tjej! Imorgon är det jobb klockan 7, så det är
väl bara att jag försöker sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0