i can make it allright to the morning

Fan vad skönt med långt hååår! Känner mig som mig själv igen och det är underbart!
Håret är från PoZe, samma löshår som Kissie, Dessie och Isabelle så jag antar att det
är ganska bra! Nu känns det då hur bra som hellst, lent och fint. Jag köpte iallafall ett
120 cm brett hårtrens med 110 gram hår, länden är 46 cm. Vilket är alldeles lagomt för mig.
Nu har jag ju självklart klippt sönder det och sytt på clips, jag  tycker det är bäst! Färgen är
#1. Vilket är den mörkaste. Nu i efterhand ångrar jag mig lite att jag inte tog #1b som
är svart med lite bruna skiftningar. Nu kommer jag vara tvungen att hålla håret kolsvart
alltid, för jag gissar på att min egna hårfärg kommer tvättas ut lite och då hade det varit
bättre att ha #1b. Men vi får se senare om jag tycker det här är bättre än Rapunzels skit hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0