That's the kind of dude i was looking for

Har kanske inte berättat det så mycket här på bloggen, för jag har försökt
glömma det själv. Om precis en vecka kommer jag vara på väg till Tyskland.
Det kommer säker bli jätte kul som alla andra försöker säga till mig. Men
Just nu känns det inte så. Jag är helt ärligt sjukt rädd. Jag ska ju bo hos en
tyskfamilj, visst dom är säkert jättesnälla (annars hade dom ju inte velat ha
mig där). Men jag är ändå inte så taggad, ni lär ju få märka vad jag tycker
när jag kommer hem. Vet inte om jag kommer ha nån dator när jag är där..
Min tysk skickade iallafall nyss bilder på sitt hus till mig och hon skulle skicka
på rummet jag ska bo i så fort hon hade städat det. Dom bodde iallfall sjukt
fint! Deras gård är en gammal fram, eller nå sånt. Så ja det är ganska stort.
Hon skickade vär 5-6 bilder. Jag hade tänkt sno en, och sen ta egna bilder
när jag kommer dit som ni får se sen :)

Postat av: evelina

Vad spännande!! Förstår att det känns konstigt, men vet att du kommer ha en rolig tid i Tyskland:) Vilken upplevelse, love you ♥

2012-05-18 @ 17:12:07




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0