forever til the end of time

Mitt hår!

Här är de saker jag använt i mitt hår! Innan jag satte i löshåret fick jag höra var och varannan dag
att mitt hår växte som ogräs! Så jag tänkte skriva lite om vilka produkter jag använde och så.
Längst till höger är min absolita favorit tror jag. Ricinolja det fungerar på vissa hår, men man
masserar in det i hårbottnen innan man duschar och det gör verkligen så håret växer minst dubbelt
så snabbt?! Funkar iallafall superbra på mig och den finns att köpa på apoteket. Nu har jag dock
slutat använda den eftersom jag tyckte den drog ut hårfärgen så mycket. Sen är det Silikopdroppar
från orefludo, nå gliss från swartzkopf och nå tjaffs från Sunsilk. Det här turades jag om att sätta i
håret efter varje gång jag duschade. så jag satte i silikondropparna var tredje gång jag duschade
osv.. Sen är det bara mitt schampoo och balsam som är det bästa! För tillfället håller jag på
att testa något som heter balsam metoden. Det går ut på att man bara använder balsam då man
duschar och inge shampoo. Då kan man dock inte använda några krämer, oljor eller liknande i
håret. Hårets naturliga fetter är nämligen vattenlösliga! I början kändes mitt hår lite äckligt men
nu känns det hur bra som hellst! :) Sen käkar jag oxå B-vitaminer som ska vara bra för håret.
Eller jag tror det är B-vitaminer, det är bra för håret iallafall! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0