ensam på skolan!!!

 
Jag sitter på skolan just nu, klockan 10 över 4 en fredag eftermiddag. Hur coolt är inte det?
Tror jag är den enda i hela byggnaden så det är typ fett scary ändå. Väntar iallafall på victor som är på gymmet, han skulle vara klar havl fyra men det "drog ut på tiden" lite.. så om han ringer och säger att han är klar typ nu måter jag sluta skriva, och då kanske inlägget ba slutar hääär. Fast egentligen så om jag har väntat på han i snart 45 minuter kan han vänta lite oxå!!
Ihelgen är typ första helgen under HELA vårat förhållande som vi ska vara med varandra. Iallafall halva helgen för han ska nog fara hem imogron för hans bror fyller år på söndag. Så ja.. 
Och jag är typ fett rädd nu för det smällde i en dörr någonstans. Så om jag blir kidnappad nu kom ihåg att jag var på skolan så ni kan meddela det till polisen så jag kan bli hittad!
Jag dör typ. Nu.
En bild från tyskland för att lätta på stämningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0