U

Är i stugan nu, snor mormors wifi för att skriva lite. Var ju ett tag sen. Fast har gjort mycket nu under lovet. Jag, victor och en av victors kompisar skulle fara till malmberget i tisdags, men efter att vi stått ute ganska så längr och väntat på bussen så fick vi veta att bussen kört i diket, så inte tog vi oss till malmberget då inte. Så vi fick vara på onsdagen istället. Var där till på fredag. var jätte kul och skönt att komma bort från jokkmokk ett tag. Höll dock typ på att dö när dom sprängde i gruvan på nätterna och en natt rasade det så det kändes som om att huset skulle falla ihop. Var tydligen ganska stort för det stod i tidningen, självklart skulle de hända när jag var där! 
Idag och igår har jag bara varit i stugan och tagit det lugnt. Gjorde världens godaste efterrätt. En tvålagers pannacotta. Första lagret hallonpannnacotta och andra en grön vanilj pannacotta, mellan lagrerna hade jag satt en hallon och lime röra. Inte för att skryta me den var sjukt god. Och nu har jag typ skrivit en bibel, så ska sluta nu så kanske nån förutom klara, marre och mikaela orkar läsa allt...

Postat av: mormor

Kan intyga att den var sjuuukt god, efterätten alltså.

2012-11-04 @ 16:21:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0