lets do this

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? I ett förhållande
02. Är du nöjd med det? Självklart
03. Vem kysste du senast? victor
04. Har du varit kär på riktigt? är 
05. Har du varit ihop med någon du älskar? alltså det där med att älska någon är så jävla svårt
06. Ditt längsta förhållande? halv år typ
07. Ditt äldsta strul? haha alltså det är bara äckligt
08. Ditt yngsta strul? 97
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? ålder är bara en siffra. Men när någon är nog gammal för att kunna vara min pappa så ja..
10. Vad för sorts killar faller du för? Ingen aning..
11. När kysste du någon senast? Idaaag
12. När vill du skaffa barn? aldrig
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Haha usch

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Carolina
15. Har du sårat någon med flit? Komplicerat
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Pappa
18. Är du kär? Jo
19. Vem bråkade du senast med? Bråkar gör jag väl aldrig, går alltid och bara är arg i tystnad
20. Har du varit i slagsmål? Inte något döds seriöst precis
21. Brukar du dricka alkohol? Nope
22. Är du rökare? Nej
23. Snusar du? nej
24. Hur gammal är du? 16, 
25. Har du bra självförtroende? Tillräckligt

x Personer
26. Vem litar du på till 100%? Ingen skulle jag väl tro
27. En snygg person? Drew van acker <3
28. Vem smsa dig senast? Victor
29. Vem smsa du senast? victor
30. Vem ringde dig senast? mamma
31. Vem kramade du senast? victor
32. Vem såg du senast? mamma
33. Vem ser du upp till? Nicki Minaj <3
34. En person du skulle vilja se ut som? Lucy hale, OMG
35. En bra artist? Nicki

x Har du under de senaste 10 dagarna...
[x] Simmat
[x] Tränat
[ ] Varit sjuk
[x] Hånglat med någon
[ ] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[ ] Bråkat med någon
[ ] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? telefonen:p
37. Hur ser din drömkille ut? Har redan hittat honom mehehe
38. Är du homofob? Nope
39. Har du tandläkarskräck? Ohja
40. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen hoppas jag 
41. När var du senast i Stockholm? I sommras, på arlanda innan jag for te tyskland!
42. Är du helsvensk? ja
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? kan man nog säga
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? Att jag inte klippte av mig håret
45. Vad är du rädd för? Ensamhet
46. Är du lycklig? otroligt!
47. Brukar du använda smycken? ibland ja
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? ärlighet, att man kan prata med varann och att det faktiskt finns känslor  
49. Är du en djurvän? Ja
50. Vad vill du bli i framtiden? Bra

23. vad heter din bästa vän?- min bästa vän? jadu vet inte. men eftersom det kommer massa frågor så Amanda
24. hur gammal är hon?- HON FYLLER 16 IDAG JA MÅ HON LEVA!!
25. ert bästa minne?- det bästa? måste nog vara när jag vart arg på henne och kastade telefonen i ansiktet på henne. Då började hon blöda näsblod och jag garvade för att hon var så ful. Eller när vi smet ut och och skulle klättra in genom hennes fönster, gick ju inte bra för jag slog typ ihjäl mig, vi trodde att vi klarade oss, men vi vart påkommna...
26. är hon fin?- så länge hon håller käften stängd
27. har ni skrattat tills ni har börjat gråta?- Varje gång
28. har ni sett på film?- jo
29. har du sovit hos henne?- ja
30. har hon sovit hos dig?- ja
31. har ni suttit uppe hela natten?- haha, ja. 
32. har ni vart utomlands?-Nej men vi ska nån gång har ja bestämmt
33. älskar du henne & dina vänner?- Självklart älskar jag mina vänner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0