Ransom svar

Hur många sms har du skickat med din telefon? – Alltså över 3000 med victor, sen har jag tre som jag har över 1000 med och väldigt många som jag har öcer 500 med. Sen typ massa som man ba skrivit lite med, så orkar inte räkna!
Vem kramade du senast? – Papz
Vem kysste du senast? - Victor! :)
När såg du din bästavän senast? - 25 augusti...
Din favoritfilm? - Ingen aning, favorit serien är då PLL!!
Din favoritlåt? - Wherever you will go - the calling, You and Me - Lifehouse, kär tjej! meheh
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej det gör jag nog inte.
När vaknade du imorse? - 11 
Gillar du hästar? - Jag gillar alla djur, synd bara att jag inte tål någon..
Har du ett turnummer? Vilket? - 9 skulle jag nog tro!
Vem hade du velat träffa just nu? - Det finns många jag vill träffa..
Vilket är det bästa året hittils? - Alltså jag vet inte. Sånt här är så svårt att säga!
Är du kär? - jaaaaa
När drack du alkohol senast? - Aldrig ;)
Är du en rökare? - nope
Föredrar du snus eller rökning? - Nej
Vad heter du i mellannamn? - Carolina
Har du en blogg? – neeeeeej  
Vilken klass går du i? - TE-1
Thåström eller Håkan Hellström? - Ingen av dom
Göteborg eller Stockholm? - Att fara på "semester" sthlm, att bo i gbg
Vart bor du? - Jokkmokk
Vart vill du bo? - Luleå, göteborg
Vem skrev åt dig på msn senast? - Hahah, använder inte msn längre
Vem skrev du senast sms med? – Victor
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem sov hos dig senast? - Caty
Vem sov du hos senast? – Victor
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - mat...
Har du MVG i något? Isåfall vad? - i nian hade jag i idrott, syslöjd, matte, musik, biologi, samhälls, religon, geografi, tyska, hemkunskap, kanske?....
Hur gammal tror du att du kommer bli? - tillräckligt
Har du piercingar? Isåfall, vart? - nope
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – Gangnam style
Är du vig? – alltså beror ju på vem man jämför med såklart!
Använder du hårspray? – oftast inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Ha ett förhållande
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt är ju skönast, synd bara att man ser ut som en överkörd hamster då
Vill du gifta dig i framtiden? – Tror inte det. Tycker att det är rätt onödigt
Vilken vän vet mest om dig? - Jonte skulle jag väl tro haha
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Självklart
Vem skrev åt dig på Facebook senast? – Daniel
Vill du bli modell? - Nej
Vad var det senaste du installerade på din dator? – Google earth!
Vem är den perversaste person du känner? – Mig själv typ… hahah, eller nej jag säger Jocke!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - armar, hehehe
Favoritdryck? -  cola. Och om det inte står coca före så äre fan inte gott!
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Nej men tavlor med "personliga" bilder i :D   
Vad ska du göra i sommar? – Det är länge kvar dit...
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Hahah ja
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – Kollar inte på tv på morgonen
Snyggaste kändisen? - Mina Pretty little liars!
Vart vill du resa innan du dör? - MEXICO
Gillar du någon just nu? - hej victor♥
Senaste personen som gjorde dig ledsen? - haha, ingen aning, jo min mattejävlabok
Har du någonsin vart otrogen? – usch och blä!!!
Spelar du något instrument? - Försöker lära mig :D
Ska du tatuera dig? - Ja, när jag fyller 18!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0