so lately, been wondering, who will be there to take my place?

Och det här är endast för dig mikaela!
-
Sitter och kollar på New girl, kände att jag behövde något att följa när det är paus i Pretty little liars. Jag fick ju lov i fredags så det känder ju ganska sä skönt. I fredags var vi och firade en vän som har fyllt år, igår var med träningskonventet. Tränade i över 5 timmar. Var på shabam, självförsvar, aerobics, yoga och zumba. Shabam, aerobics och zumba är ju alla som "dans-inspirerande" så jag tycket dom var sjukt roliga allihopen. Idag har jag bara legat och slöat och tagit igen mig sen igår. Har sjukt mycket träningsverk! Har även hunnit träffa felix idag så det var ju trevligt. Imorgon ska jag och marre till luleå och shoppa, på tisdag ska jag till vuollerim och hålla nå danskurser, tror victor ska följa med och då ska vi oxå fara och hälsa på några i Vuollerim. Sen på kvällen far vi till gällivare om allt går som planerat! :) 
har inga nya bilder att bjuda på, så tar en gammal. åh vad jag saknar mitt svarta hår! så fort korthåret växt ut lite mer så ska det bli svart och lång håret ska sättas i! :D

Postat av: mikaela

HEHEHEHEHEHEEH TAKK <3333333

2012-10-29 @ 20:13:27
URL: http://mikaelanordlund.myshowroom.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0