baby you're all that i want

Nu har Sandra tjatat i typ en halvtimme på att jag ska blogga, och nu har jag slut på undanflykter så måste väl blogga ändå!
Började veckan med två timmars matte, typ döden på riktigt! Efter det var jag och åt på thai med, Nilas, Marre och Karen-Ann. Rullade därifrån sen, typ bokstavligt! Sen hade jag en kort lektion på biblan och efter det gick jag ner på nyborg och mös. Mös är ett fult ord förresten, för visst äre dåtid på mysa? Aja, egentligen så somnade jag typ direkt. Älskar att sova när nån håller om en, typ enda gången man känner sig riktigt trygg haha!
Det var min dag, intressant va? :)
skulle ta en såndär snygg bild från sidan, de gick inge bra.. men den här vart typpp bäst hahahha

Postat av: evelina

Skit fin!! ♥

2012-09-29 @ 22:18:03




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0