driving around the town

Tvättade mina sminkborstar här om dagen. Och då kom jag på
att jag faktiskt har ett litet tips till er om det!
Det är såhär att förut när jag tvättade mina sminkborstar
tog jag bara vatten och ibland kanske lite tvål. Och jag tyckte
det fungerade helt okej. Dom var fortfarande färgade efter
färgen jag hade haft på sminket jag användt dom till. Men nu förra
gången jag tvättade dom tog jag lite diskmedel och gnuggade
in i dom när dom var blöta och jag skojar inte när jag säger att
dom går tillbaka till sin vanliga färg. Är dom orange/bruna av
sminket och varit vita förr så blir dom vita igen. Det syns
knappt att dom är använda! Så det var mitt tips till er..
Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0