keep on dancing til the world ends

kiruna 2011♥

Onsdagkväll:
kom till kiruna med bussen vid 8. så då gick jag till
stället vi bodde på. Självklart var jag först där, för
dom andra skulle komma med tåget en och en halv
timme senare. Men då kom kjelle och hannes och
höll mig sällskap och skulle lära mig skejta. Gick inte
så bra. Aja sen kom resten at badminton folket, och
nicklas hade med sig en hel jävla säng?! haha, avis
man var! Sen satt vi bara och pratade och så. Innan
vi gick och la oss.
Torsdag:
På morgonen gick vi och käkade frukost på citykrogen.
Och sen hade vi ett 1,5 timmars långt träninigspass.
Fast dom riktiga tränarna hade inte kommit än så stig
och peter tränade oss. Sen efter åt vi lunch, vilade
tills nästa träning. Med Amanda och Tim! Typ sm
mästare eller nå ;) och sen middag och en till träning
och efter det var det kväll. Men det regnade iaf och jag
nicklas och kjelle gick till statoil i spöregnet typ vid 12
på natten.. Haha, sen satt vi på statoil och berättade
vårat livs historia. HAHA kul liv! Sen fortsatte vi med
det hela natten typ?
Fredag:
Eftersom att jag knappt äter frukost tänkte att jag
kunde skippa den och ta en sovmorgon. Så jag
och André gjorde det. Inte så smart, för jag mådde
illa som fan och kallsvettades på första passet. Som
förövrigt bara var fotarbete. Vi använde inte våra
racketar alls. Sen lunch, träning, middag, träning.
Sen efter allt gick larmet vars vi bodde. Kul liv.
Så alla fick gå ut. Så satt vi där ute, och så slog
larmet av, så gick vi in. Och så efter 10 min slog
det på. Så gick vi ut så höll det på så där i en
timme. Och vi visste inte vad vi skulle göra.
Alltså det lät förjävla höga dör inne. Så trodde
nån att om nån stannade kvar där inne tills
larmet slutade skulle det inte slå på igen. Så
Jag och Lucas satt där inne i 10 min och höll för
öronen tills det slutade mendet funkade inte. Så
hittade jag nå nummer som Julia ringde. Och det
var till räddningstjänsten? HAHA. Men sen kom
dom iallafall och slog av larmet. Så då ville André
till statoil, men han hittade inte så snäll som jag var
följde jag med han. Och sen kom vi tillbaka och typ
bara satt och dampa..
Lördag:
Började som vanligt med frukost, träning, lunch,
träning, middag, träning. Och sen ville vi ha frukt
så då gick jag, Erica, Linnéa, Marie, Emma, Julia och
Erik till coop. Sen skulle alla typ gå på nån hamburger
bar. Men jag och erica gick och käkade pizza! Sen
gick jag och träffade Eddy. Så gick vi till hans danssal
och kollade när han Bader, helal och Cody dansade.
Jag dansade inte för jag hade sån jävla träningsverk.
Men det var då kul att träffa dom iaf. Sen Då jag gick
tillbaka satt jag, André, Tom och Erik och löste
massa matte problem typ halva natten.
Söndag:
sista dagen.. började med frukost och träning. Sen
hade vi fått ett extra omkländningsrumsom tjejerna
och killarna skulle hänga upp sina grejer på tidigare
under veckan. Men killarna bytte om där, tog upp all
plats och hängde upp smutsiga kalsonger så sista dagen
tog vi tjejer ner allt från linorna.och allt i hela rummet la
vi bara i en stooor hög! Så skulle killarna ge igen. Först
gömde dom våra väskor. Men vi hittade dom, eller inte
marie.. Men jag och erica var snälla och hjälpte hon.
Sen tog dom marie's sko och blötte den och åt upp ericas
godis. Sen hade vi ett till träningspass. Och när vi kom
tillbaka från det så hade dom kastat in alla våra handukar
i duchen. Så dom var genomblöta. Eller allas förutom min,
för dom hittade typ inte min? Jag gömde min väska ;)
tror ni dom var nå sur när dom fick reda på det? aja sen
gick vi och åt. Och sen for vi till tåget. Sen när jag tåget
började närma sig Murjek vars jag skulle av kom nicklas
och lucas och sa hejdå till mig :( Kommer sakna dom!!
Var ju som sagt ensam från jokkmokk.. Men gode kul
ändå, man lär ju känna fler då! aja, nu ska jag lägga
upp dom få bilderna jag tog. Orkade fan inte fota!

Postat av: Anonym

ge upp ragget nu

2011-08-15 @ 21:21:32




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0