let's fall in love tonight

Dag 2 - Om min familj


Min pappa är nog den bästa man kan ha. Dom flesta vet hur han är..
helt ut flippad. Dom flesta hade nog tyckt ba ååh my guud vad pinsam
min pappa är!! Men jag tycker inte det, han är den mest underbara
och roligaste, jag tycker om när han är som han är mot mig och mina
vänner.


Min mamma är också världens finaste. Hon finns alltid där för mig
och jag kan prata om det mesta med hon. Och det gör jag oxå.
Jag vet inte vad jag skulle gjort om hon inte hade funnits vid
min sida. Och hjälpt mig..


Min lillebror. För ett tag sedan bråkade vi den mesta tiden. Men det
har blivit mindre och mindre. Och nu tror jag knappt vi bråkat under
hela sommarlovet. Och vi har verkligen kul tillsammans nu.
Vi brukar fa på moppe turer till jokkmokk och köpa chips. Nej men
min bror har faktiskt blivit en underbar liten pojkee!


Våran katt. Ja jag räknar faktiskt han som en i familjen.
Mamma och Pappa har snart haft han i 19 år. 19 år!
det är 4 år längre än vad jag levt. Den här katten är
den enda som aldrig svikit mig. Jag vet att det jag
säger till han kommer följa han till graven. 
fuck, kan inte tänka mig hur det kommer bli utan
han..


Sen har jag två till som jag räknar in i familjen 
och det är Emelie och Felix. Syster och bror!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0