we're end up together


grym låt!

Väntar på mat... Satt nyss och pratade med min gode
vän kjelleääee om nå random saker. Ska ju snart till
kiruna och spela badminton så då får jag träffa min
käre vän igen! Som jag har saknat han :)
Nej nu ska jag titta om maten börjar bli klar!
puss på er!


Hittade ingen bild på mig och kjelle :( men här är en bild han
tagit på mig stalkern och emelie förra året :)

Postat av: kjelle(:

Vi mst ta bilder ellr ngt när du kommer :-D kan bli najs att se efteråt :)

2011-08-07 @ 03:13:50
Postat av: kjelle(:

Vi mst ta bilder ellr ngt när du kommer :-D kan bli najs att se efteråt :)

2011-08-07 @ 03:15:46



Postat av: kjelle(:

Vi mst ta bilder ellr ngt när du kommer :-D kan bli najs att se efteråt :)

2011-08-07 @ 03:13:50
Postat av: kjelle(:

Vi mst ta bilder ellr ngt när du kommer :-D kan bli najs att se efteråt :)

2011-08-07 @ 03:15:46




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0