you loose, i win. Bitch

har dåligt samvete nu för att jag inte ens loggat in på bloggen sen typ i söndags.. haha, men så får det bli ibland. Ska inte ljuga och säga att jag inte har haft tid, för det har jag haft! Men jag har inte orkat har mest legat och pratat i telefon hela dagarna.
Sen hade jag fysikprov idag! Var lite orolig innan, men efter jag hade gjort det så kändes det som om att jag hade alla rätt! Om jag inte har slarvat nån stans.. Det är likt mig att göra det men jag kollade igenom det två hela gånger så jag tycker inte slarvet kan ha klarat sig ;)
Jaja, sen har jag dansat både måndag, igår och idag. Imorgon blir det badminton, och till helgen far jag till Kiruna med badmintonen. Är inte taggad alls så vi får se vad det blir av den här tävlingen!
bjuder på en ful bild eftersom jag inte ids nstrnga mig och ta en fin haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0