you would not belive youre eyes

Var förbi konsum idag och fixade några PRAO uppgifter. Så efter vi hade gjort det så sa cheften där att vi fick välja 3 skönhetsprodukter var som vi fick för att vi var så duktiga! Hade typ inget speciellt som jag behövde. Men jag tog iallafall en fondation, inte för att jag ens använder det men det kan väl vara bra att ha. För jag har ingen. Sen 2 ögonskuggs paletter. Smoky eyes och matte chocolates. Helt okej att få det (;
Juste jag var hos marre igår och gjorde en förändring i mitt hår!! :D Vi slängde in en lila hårfärg. Det vart inte alls som jag hade tänkt mig. Men jag vart nöjd. Det är typ olika färger vilket ljus man är i. Alltså då menar ag stor skillnad på färgerna. Lila, rött, svart, blått och brunt är dom färgerna jag hört idag! ;)
just nu såg det nog lila ut? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0