i fly with the stars in the sky

Kom nyss hem från jokkmokk. Och den här dagen har varit
proppfull! Först skola till 3, direkt efter det dans till 5. Sen
halv 6 till halv 9 har jag varit på gymnastik. Jag ska hjälpa
dom med massa grejer och det har varit hur kul som hellst.
Det bästa var ju i början när ledaren sa: "det här är Emma,
ni kanske vet vem hon är, hon dansar.." Och alla ungar ba
jaaaaaa... hahahha så söta :)
Men nu ska jag iallafall använda mina sista krafter till att hänga
tvätt och städa mitt rum.. Sen ska jag typ dö framför ett
avsnitt av pretty little liars :)
jag å sally oc jag har bildbrist........

Postat av: Anonym

hur blev du och sally så bra vänner?

2012-03-28 @ 21:24:54
Postat av: sallan

ett hjärta till mig för att jag kommenterar!

2012-04-01 @ 18:12:41



Postat av: Anonym

hur blev du och sally så bra vänner?

2012-03-28 @ 21:24:54
Postat av: sallan

ett hjärta till mig för att jag kommenterar!

2012-04-01 @ 18:12:41




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0