what girl would i be

har pratat med Emelie. Så hon ska gästblogga
lita medans jag är borta! Har ju även fixat lite
tidsinställt. Så bloggen kommer inte stå helt död!
Tänkte visa er en bild på hur finfint mitt rum
är nu medans jag packar!
haha, snyggt!

Postat av: Anonym

tyckte att du kanske vill veta att jag låg med fredrik medans du var tilsammans med han. Tror det var första helgen i juni eller nå. Han var då i piteå, bara så du vet ;)

2011-08-09 @ 14:41:54
Postat av: Anonym

Hora till kommentaren ovanför, patetiskt att du inte ens vågar visa såpass mycket ryggrad att du vågar skriva vad du heter ;) hahahaha

2011-08-09 @ 18:00:44



Postat av: Anonym

tyckte att du kanske vill veta att jag låg med fredrik medans du var tilsammans med han. Tror det var första helgen i juni eller nå. Han var då i piteå, bara så du vet ;)

2011-08-09 @ 14:41:54
Postat av: Anonym

Hora till kommentaren ovanför, patetiskt att du inte ens vågar visa såpass mycket ryggrad att du vågar skriva vad du heter ;) hahahaha

2011-08-09 @ 18:00:44




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0