like a shadow on your face

Evelina: Klart jag kan! Och jag längtar oxåååå!♥

Vet ni vad jag har lyckats med iförrgår? 
Monterade ett ikea skrivbord själv! Är grymt stolt. Sen har jag fått nå hyllor också som jag ska sätta upp i mitt rum. Så snart är det klart! :)
Idag har vi haft innebandyturnering. Och min klass vann såklart! hihi, min förtjänst tycker jag! haha..
Sen hade jag egentligen planer för ikväll. Men dom verkar inte bli av, så jag får väl kolla idolfinalen istället och sen ha kul imorgon? :)
random? ohja. Från sist vi fotade! :)

Postat av: Evelina

Fint! Vi har ett utbyte =)) Du lär mig så får du din julklapp;D haha



Kram!♥

2011-12-09 @ 21:10:38
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: E igen

...eller julklapp, gåva känns det mer som.. vad nu skillnaden ska va ;p haha

2011-12-09 @ 21:11:22



Postat av: Evelina

Fint! Vi har ett utbyte =)) Du lär mig så får du din julklapp;D haha



Kram!♥

2011-12-09 @ 21:10:38
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: E igen

...eller julklapp, gåva känns det mer som.. vad nu skillnaden ska va ;p haha

2011-12-09 @ 21:11:22




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0