everywere you go i be there

hej, min blogg suger jo tack jag vet. Men tisdagar alltså igår blir ju alltid såhär för jag kommer först hem vid 8 då. Sen idag var jag på fjällvandring och jag kom hem aldeles nyss har bara hunnit duscha, och jag har ont i fötterna som fan! Annars är det helt okej. Trodde det skulle bli jobbigare. Och det jag sagt mest idag är nog "Åh, fyfan!" Jag sa det varje gång jag klev i lera, vatten eller fick kvistar i ansiktet.
Men jag berättar mer imorgon och lägger ut bilder då för helt ärligt så ska jag börja gå och lägga mig nu. Skööönt! Sen får vi se om jag tar mig upp ur sängen imorgon!
jo förresten så sitter jag med nån färg mousse i håret så det ska väl ändras nån nyans, jag får helt enkelt se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0